Όροι Χρήσης & Ασφάλειας
2. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κ.λ.π.
3. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας).
4. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων κάθε είδους.
5. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών.
6. Ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων.
7. Παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο.
8. Συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.
Η εταιρεία έχει λάβει κάθε αναγκαίο μέτρο ώστε τα δεδομένα σας να είναι ασφαλή και η πρόσβαση σε αυτά περιορισμένη σύμφωνα με τον νόμο. Τα δεδομένα σας διατηρούνται για όσο χρονικό διάστημα χρειάζεται η εταιρεία μας για την εύρυθμη λειτουργία της, εκτός και αν ο νόμος διαφορετικά προβλέπει.
Έχετε την δυνατότητα να επικοινωνείτε όποτε επιθυμείτε με την εταιρεία ώστε να ενημερωνόσαστε σχετικά με τα προσωπικά σας δεδομένα, να ζητάτε την τροποποίηση τους, ή την διακοπή της χρήσης τους ή την διαγραφή τους συνολικά ή μερικά ή την φορητότητα αυτών όπως ο νόμος ορίζει. Παρακαλούμε για την επικοινωνία σας να απευθύνεστε στο τηλ. 2531-30-68-20, ή το e-mail info@e-vafeiadis.gr ή στα καταστήματα μας. Έχετε το δικαίωμα σε περίπτωση κατά την οποία θεωρείτε ότι η επεξεργασία που γίνεται δεν είναι σύμφωνη με τα ανωτέρω να αναζητείτε την προστασία της Αρχής Προσωπικών Δεδομένων.
Αναλυτικές πληροφορίες για την πολιτική χρήσης cookies της ιστοσελίδας μας μπορείτε να βρείτε εδώ, ενώ εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την πολιτική απορρήτου.
Για οποιαδήποτε απορία ή πρόταση ή δήλωση που σχετίζεται με αυτά τα θέματα παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας χρήσης της ειδικής ενότητας «Φόρμα Επικοινωνίας».
Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο χρήστης διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσης ή και αντίρρησης στην περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Ο επισκέπτης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορεί να βρει προϊόντα που αφορούν βιβλία, χαρτοπωλειακά και σχολικά είδη, είδη hobby, είδη τεχνολογίας, παιχνίδια και δώρα.
Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε 7 κεντρικές κατηγορίες, με την κάθε κατηγορία να έχει και ένα δέντρο υποκατηγοριών.
Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν με 3 click. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.
Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας είτε ως μέλος, εάν έχετε ήδη εγγραφεί, είτε ως επισκέπτης, δηλώνοντας τα στοιχεία σας κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας, εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε μαζί μας 2531-30-68-20 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.
Επίσης σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε την ενότητα «Συχνές Ερωτήσεις», όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων.
Διεκπεραίωση Παραγγελιών – Πολιτική Τιμών:
Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες και πραγματοποιούνται αποστολές μόνο εντός του Ελλαδικού χώρου, της Ευρώπης και των χωρών που αναφέρονται στις χώρες αποστολής στις λίστες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι παραγγελίες εκτελούνται κατά τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.
Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο ΦΠΑ). Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. Ο πελάτης καταβάλλει πάντοτε κατά το χρόνο παραλαβής του εμπορεύματος , το τίμημα το οποίο αναγράφονταν στους οικείους τιμοκαταλόγους γι' αυτό το προϊόν κατά το χρόνο παραγγελίας. H ΕΤΑΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές τιμών προϊόντων που αγοράσθηκαν από φυσικό κατάστημα της και ο πελάτης διαπίστωσε εκ των υστέρων την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στο ηλεκτρονικό της κατάστημα ή το αντίστροφο. Οι τιμές και τα προϊόντα που αποτελούν προσφορά περιορισμένης χρονικής διάρκειας ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων ή μέχρι παρέλευσης της καταληκτικής ημερομηνίας της προσφοράς. Για την εκτέλεσή τους θα τηρείται αυστηρά σειρά χρονικής προτεραιότητας.
Επιβεβαίωση Παραγγελίας:
Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και εφόσον δεν υπάρχει πρόβλημα με την παραγγελία σας και τα προιόντα είναι όλα διαθέσιμα στους προβλεπόμενους χρόνους θα λάβετε το δεύτερο και επιβεβαιωτικό e-mail με τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η μεταξύ μας σύμβαση. Με την παράδοση της παραγγελία σας στην εταιρεία ταχυμεταφορών θα λάβετε τρίτο e-mail με τον αριθμό αποστολής της (tracking number). Σε διαφορετική περίπτωση, εάν κάποιο προϊόν δηλαδή δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικώς από τον εξειδικευμένο συνεργάτη μας.
Παραγγελία σε αναμονή: Όταν η παραγγελία σας έχει παραληφθεί και έχει καταχωρηθεί στο σύστημα μας με επιτυχία. Θα λάβετε σχετικό αυτοματοποιημένο e-mail, με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Επεξεργασία παραγγελίας: Όταν η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από συνεργάτη της εταιρείας μας, ο οποίος την ελέγχει ως προς την ορθότητα της. Στο στάδιο αυτό, ξεκινάει η διαδικασία συγκέντρωσης των προϊόντων, που έχετε παραγγείλει, στην αποθήκη μας και μετέπειτα η συσκευασία τους για αποστολή.
Σε αυτό το στάδιο θα σας ενημερώσουμε μέσω τηλεφώνου ΜΟΝΟ εάν υπάρχουν προβλήματα με τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει.
Παράδοση παραγγελίας στο μεταφορέα: Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και έχουν δρομολογηθεί για αποστολή στην διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει. Σας γνωστοποιείται, μέσω e-mail, ο Αριθμός Αποστολής (voucher) της μεταφορικής εταιρείας που έχει αναλάβει την παράδοση του πακέτου σας, για να μπορείτε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της.
Έτοιμη προς παραλαβή από το κατάστημα: Το παρόν μήνυμα, το οποίο θα σας αποσταλλεί με e-mail, επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από το κατάστημα της επιλογής σας, εφόσον έχετε επιλέξει την επιλογή παραλαβής της παραγγελίας από κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μας. Τα προϊόντα σας περιμένουν για παραλαβή από αυτό έως και 3 μέρες συνολικά.
Διαθεσιμότητα Προϊόντων:
Η διαθεσιμότητα των προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι ενδεικτική (κυρίως στα προϊόντα με διαθεσιμότητα 1 έως 3 ημέρες), αφού η ενημέρωση γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και όχι σε πραγματικό χρόνο και ο χρόνος παράδοσης μπορεί να μεταβληθεί ανάλογα με τη διαθεσιμότητα ή μη στον προμηθευτή. Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα, τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail ή εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την τοποθέτηση της παραγγελίας, στα τηλέφωνα ή/και στο e-mail που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας, ώστε να σας ενημερώσουμε για τον πιθανό χρόνο παράδοσής τους. Στην περίπτωση αυτή, έχετε τη δυνατότητα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σας ικανοποιεί, να ζητήσετε την ανάκληση παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος. Η τυχόν λοιπή παραγγελία σας μπορεί να εκτελείται κανονικά, με βάση τους χρόνους διαθεσιμότητας που ορίζονται σε κάθε προϊόν.
Παραλαβή Παραγγελίας:
Η παράδοση του προϊόντος γίνεται μόνο στον αγοραστή και απαιτείται η επίδειξη στον ταχυμεταφορέα ή στον υπάλληλο του καταστήματος, σε περίπτωση επιλογής παραλαβής της παραγγελίας από κατάστημα Βαφειάδης, της πρωτότυπης ταυτότητας ή διαβατηρίου του αιτηθέντος την παραγγελία και η καταγραφή των προσωπικών του στοιχείων. Μετά την υπογραφή – αποδοχή του πελάτη-παραλήπτη του σχετικού Δελτίου Αποστολής, δεν θα είναι δυνατό να αναγνωρίζονται τυχόν αμφισβητήσεις που αφορούν την παράδοση.
10. Δικαίωμα Υπαναχώρησης Για Αγορές Από Απόσταση
11. Ακύρωση Παραγγελίας
Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως της ενότητας «Επιστροφές Προϊόντων», η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2531-30-68-20 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελιάς σας.
Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2531-30-68-20 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Ωστόσο, η κατάσταση (status) της παραγγελίας δεν θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού σας.
12. Τρόποι Πληρωμής
Στο www.e-vafeiadis.gr σας προσφέρουμε εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής, για να επιλέξετε εκείνον που σας εξυπηρετεί καλύτερα! Μπορείτε να τους δείτε όλους αναλυτικά στην ενότητα «Τρόποι Πληρωμής».
13. Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων / Έξοδα Αποστολής
Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, τους τρόπους αποστολής και παράδοσης της και το κόστος μεταφορικών, μπορείτε να δείτε στη σχετική ενότητα «Έξοδα Αποστολής».
14. Καθυστέρηση Παραγγελίας
Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα εγχώριων προμηθευτών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στη μεταφορά της, με αποτέλεσμα να μην έχουμε το προϊόν που σας ενδιαφέρει στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα χιλιάδες προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
Σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας: Η εταιρεία μας δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις των παραδόσεων των παραγγελθέντων προϊόντων, που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της ή συνιστούν γεγονότα ανωτέρας βίας, όπως προβλήματα στο οδικό δίκτυο, έντονα καιρικά φαινόμενα, απεργίες κλπ. Ζητούμε την κατανόηση σας σε περιόδους αιχμής (Άνοιγμα Σχολείων, Χριστούγεννα, Πάσχα, Απόκριες).
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη επικοινωνία μαζί σας: Αυτό συμβαίνει όταν δεν υπάρχει τηλεφωνική ή/και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης.
15. Ενημερωτικά E-mails (Newsletters)
1. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email.
2. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παράδοση.
3. Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί.
4. Βάλετε τη διεύθυνση αποστολής της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ info@e-vafeiadis.gr στη safe list σας.
5. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newsletter ή επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων της ΕΤΑΡΕΙΑΣ, μπορείτε να μας ενημερώσετε χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του site ή να χρησιμοποιήσετε την φόρμα διαγραφής.
6. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ χρησιμοποιεί πάροχο (3rd party company) για την αναγνώριση (tracking) των παραληπτών των newsletter. Δεν παραδίδει σε 3ους πληροφορίες σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας.
7. Η ενημέρωση από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, γίνεται μόνο αν εσείς το επιλέξετε και για όσο χρόνο επιθυμείτε. Αντίθετα, σε περίπτωση που έχετε κάνει κάποια παραγγελία, χρησιμοποιώντας το site μας, αποστέλλουμε αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα (email) σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας.
16. Εφαρμοστέο Δίκαιο Και Επίλυση Διαφορών
Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Ομοίως, το site έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ στην Κομοτηνή και η Ελληνική Νομοθεσία θα καθοδηγεί την χρήση του site και την ερμηνεία του. Αν ο χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στο site από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής.
Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ' ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Κομοτηνής. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, Τ.Κ.: 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.: 1520, φαξ: 2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, Τ.Κ.: 11471, Αθήνα, τηλ.: 2106460734, φαξ: 2106460414), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι: Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, Τ.Κ.: 11471, Αθήνα, τηλ.: +30 2106460284, φαξ: +30 2106460784, email: info@eccgreece.gr. Ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του.
Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.
Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο πελάτης δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του.
Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).
Μπορείτε να διαβάσετε τον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου όπως δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ εδώ.