Banner for Espa
Έκπτωση -10%

Πολλαπλασιάζω Και Διαιρώ Με Τον Τρόπο Που Με Βολεύει Α' Τόμος

Κωδικός: 9789606350016
Διαθεσιμότητα: 1 έως 4 ημέρες
29.90€ 26.90€

ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ

1, 2, 3, 4, 5 και 10

✓        Διαίρεση με το 1, 2, 3, 4, 5, 10

✓        Μονοί και ζυγοί αριθμοί

✓        το μισό και το διπλάσιο

✓        εμβαδόν ορθογωνίων

✓        Προβλήματα πολλαπλασιασμού και διαίρεσης

Περιλαμβάνεται εποπτικό υλικό

Ο Γιάννης Καραγιαννάκης έχει αναπτύξει και χρησιμοποιεί μια ποικιλία τεχνικών για να προσελκύσει και να διατηρήσει την προσοχή των μαθητών, παρουσιάζει με πολύ οργανωμένο τρόπο αυτά που πρέπει να μάθουν οι μαθητές, κυρίως όμως δίνει νόημα σε αυτό που πρέπει να κατανοήσουν οι μαθητές με το να παρουσιάζει την πληροφορία με συγκεκριμένες και πολύ επιτυχημένες εικόνες.

Πέτρος Ρούσσος, Αναπληρωτής Καθηγητής Γνωστικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ

Ένα ακόμη βιβλίο γραμμένο με μεράκι από έναν επιστήμονα που αγαπά τους αριθμούς και που επιθυμεί να βοηθήσει μικρά και μεγάλα παιδιά, με ή/και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες, να κατανοήσουν και να λατρέψουν τον μαγικό κόσμο των αριθμών... τον πολλαπλασιασμό και τη διαίρεση. 

Δρ Ελένη Λιβανίου, Σχολική Ψυχολόγος

Οι δύο τόμοι με τίτλο «Πολλαπλασιάζω και διαιρώ με τον τρόπο που με βολεύει» επικεντρώνονται στη βιωματική και πολυαισθητηριακή κατανόηση και εφαρμογή εναλλακτικών στρατηγικών εκμάθησης της προπαίδειας, όταν ο παραδοσιακός τρόπος στείρας απομνημόνευσης (παπαγαλία) δεν λειτουργεί. Μέσω των ποικίλων δραστηριοτήτων παρέμβασης τα παιδιά πετυχαίνουν αρχικά να κατανοήσουν σε βάθος την έννοια του πολλαπλασιασμού, την έννοια της διαίρεσης καθώς και τη μεταξύ τους σχέση, και στη συνέχεια να εκπαιδευτούν σε τεχνικές αυτοματοποίησης της προπαίδειας. Το κάθε παιδί έχει τη δυνατότητα να εκπαιδευτεί σε διαφορετικές στρατηγικές εύρεσης των γινομένων της προπαίδειας επιλέγοντας εκείνες που τελικά το βολεύουν καλύτερα.

Η χρήση αυθεντικών υλικών της καθημερινότητας βοηθά τους μαθητές αφενός να αντιληφθούν με χειροπιαστό τρόπο τις μαθηματικές έννοιες, τονώνοντας το αίσθημα αυτοπεποίθησης και καλλιεργώντας θετική στάση απέναντι στο μάθημα των μαθηματικών, και αφετέρου να αξιοποιήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες αυτές στην καθημερινότητά τους, συμβάλλοντας τελικά στην τόνωση του αισθήματος της αποτελεσματικότητας σε σχέση με την εκμάθηση της προπαίδειας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατάκτηση της προπαίδειας και των αντίστοιχων πηλίκων πολλές φορές μετατρέπεται σε συνεχή πηγή δυσκολιών για μαθητές, γονείς αλλά και εκπαιδευτικούς, καθώς αποτελεί βασική δεξιότητα που πρέπει να διαθέτει ένας μαθητής τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προκειμένου να ανταποκριθεί σε μια σειρά από διαδικασίες όπως κάθετος πολλαπλασιασμός, κάθετη διαίρεση, πράξεις με κλάσματα, δυνάμεις, εξισώσεις κ.ά