Έκπτωση -10%

Κάρι Μόρα

Κωδικός: 9789606208058
Κατηγορία: Θρίλερ - Τρόμου
Συγγραφέας: Thomas Harris
Διαθεσιμότητα: 1-3 εργάσιμες ημέρες
15.50€ 13.93€

Χρυσός αξίας είκοσι πέντε εκατομμυρίων δολαρίων από δουλειές των καρτέλ είναι κρυμμένος κάτω από μια παραθαλάσσια έπαυλη στο Μαϊάμι Μπιτς. Αδίστακτοι άνθρωποι τον αναζητούν εδώ και χρόνια. Αρχηγός της αγέλης είναι ο Χανς-Πέτερ Σνάιντερ. Έρμαιο ανείπωτων ορέξεων, βγάζει τα προς το ζην υλοποιώντας τις διεστραμμένες φαντασιώσεις άλλων, πλουσιότερων ανθρώπων.

Η Κάρι Μόρα, η νεαρή επιστάτρια του σπιτιού, έχει αποδράσει από τη βία της πατρίδας της και τώρα μένει στο Μαϊάμι, υπό το επισφαλές Καθεστώς Προσωρινής Προστασίας, εξαρτημένη από τις αγκυλώσεις και τις παραξενιές της Υπηρεσίας Μετανάστευσης και Τελωνείων. Κάνει πολλές δουλειές για να επιβιώσει. Όμορφη και σημαδεμένη από τον πόλεμο, η Κάρι τραβάει άθελά της την προσοχή του Χανς- Πέτερ, που σφίγγει ολοένα περισσότερο τον κλοιό του γύρω από τον κρυμμένο θησαυρό. Αλλά η Κάρι Μόρα διαθέτει εκπληκτικές ικανότητες και η θέλησή της για επιβίωση έχει ήδη δοκιμαστεί στην πράξη.

Τέρατα παραμονεύουν στις ρωγμές ανάμεσα στις επιθυμίες των αντρών και την επιβίωση των γυναικών. Κανένας άλλος συγγραφέας τον τελευταίο αιώνα δεν έχει επινοήσει τέτοια τέρατα με πιο τρομακτική και ευφυή αληθοφάνεια από τον Τόμας Χάρις, τον δημιουργό του Χάνιμπαλ Λέκτερ και της Σιωπής των Αμνών. Το Κάρι Μόρα, το έκτο μυθιστόρημά του, είναι ο καρπός της πολυαναμενόμενης επιστροφής του Αμερικανού αριστοτέχνη της πένας.

«Μια συγκλονιστική ιστορία για τον χαμένο χρυσό των καρτέλ… Πλούσια σε φυσική δράση… Ο Χάρις μάς προσφέρει μια αφήγηση ωμή και αληθινή, που αναστατώνει και προβληματίζει». Financial Times

«Η γραφή του Χάρις φέρει τη σφραγίδα της καλοδουλεμένης ποιότητας». The Times

«Τα καλά νέα για τους αναγνώστες του Κάρι Μόρα είναι ότι ο Χάνιμπαλ είναι εδώ –το πνεύμα του, τουλάχιστον, αν όχι ο ίδιος με σάρκα και οστά… Αυτό που γυρεύουν οι θαυμαστές του είναι εδώ –στο έπακρο». Spectator

«Ένα έντονο θρίλερ με επίκεντρο μια μεγάλη κλοπή… Η καλύτερη δουλειά του Χάρις από τη Σιωπή των Αμνών και μετά». New Statesman