Δυο Φίλοι Σε Παγίδα (Σαββάλας)

Κωδικός: 9786180602289
Διαθεσιμότητα: Άμεσα Διαθέσιμο
9.90€ 8.90€

Τους φίλους πάντοτε να συγχωρούμε, αν με καρδιά "συγγνώμη" πούνε. Για να βαδίζουμε μαζί και να ΄ναι νόστιμη η ζωή.

Ιδεές/ Αξίες/ Συναισθήματα του βιβλίου: Άνθρωποι και ζώα | Φιλία- Συμφιλίωση | Αλληλεγγύη | Καλοσύνη

Το βιβλίο: Η Κανέλα η αλεπού και ο Λούης ο λαγός είναι φιλαράκια. Όταν μια μέρα βρίσκουν κυψέλες γεμάτες μέλι, το τρώνε με λαιμαργία. Ο μελισσοκόμος στήνει παγίδα στους κλέφτες και πιάνει τον έναν μετά τον άλλον. Οι δυο φίλοι καταλήγουν φυλακισμένοι σε ένα παλιό κοτέτσι. Γιατί, όμως, ο λαγός είναι τόσο θυμωμένος με την αλεπού; Θα έλεγε κανείς πως δε θέλει να την ξαναδεί στα μάτια του. Κι όμως.. Όταν έχει την ευκαιρία να δραπετεύσει από το κοτέτσι, δε φεύγει μόνος. Παίρνει και την Κανέλα μαζί του. Τι μαλάκωσε την καρδιά του άραγε στο μεταξύ;

Η σειρά: Η καλοσύνη είναι βασικό στοιχείο της κοινωνικής νοημοσύνης. Η καλλιέργεια της αξίας αυτής είναι πολύ σημαντική, αφού έχει αποδειχτεί πως τα παιδιά που μαθαίνουν να επιδεικνύουν αλληλεγγύη βελτιώνουν τις κοινωνικές τους σχέσεις, γίνονται πιο ευτυχισμένα και πιο αγαπητά στον περίγυρό τους. Σε μια εποχή που οι εκδηλώσεις θυμού και εκφοβισμού διαρκώς πληθαίνουν, η έμπρακτη εφαρμογή της αγάπης ίσως είναι το αντίδοτο. Γονείς και εκπαιδευτικοί επιβάλλεται να θέσουμε ως προτεραιότητα την ανάπτυξη μιας νοημοσύνης με καρδιά διδάσκοντας στα παιδιά να νοιάζονται τους άλλους και να ευγνωμονούν όσους τα φροντίζουν και τα αγαπούν. Τα βιβλία της σειράς αναδεικνύουν την αξία της καλοσύνης και γίνονται αρωγοί στην επίτευξη του στόχου αυτού.

Η συγγραφέας: Η Γιολάντα Τσορώνη-Γεωργιάδη είναι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής, της Παιδαγωγικής Ακαδημίας, του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει μετεκπαιδευτεί στο Μαράσλειο Διδασκαλείο. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση, αρθρογραφεί σε παιδαγωγικά περιοδικά, είναι ενεργό μέλος της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς και έχει εκδώσει πολλά βιβλία για παιδιά, μυθιστορήματα για ενηλίκους και μελέτες λαογραφικού περιεχομένου.