Έκπτωση -10%

Διδακτική Αρχαίων Ελληνικών Και Κριτήρια Αξιολόγησης Στο Αδίδακτο Κείμενο Τόμος Α' (24 Γράμματα)

Κωδικός: 9786182011300
Κατηγορία: Αρχαία Ελληνικά
Διαθεσιμότητα: 1-3 εργάσιμες ημέρες
18.00€ 16.19€

Το παρόν έργο έρχεται αφενός να συμπληρώσει μία σειρά βιβλίων που συνέγραψα τα τελευταία χρόνια για την δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση όσον αφορά τον αρχαίο λόγο και κείμενο, αφετέρου να βοηθήσει πλέον την επεξεργασία στην δομή του αρχαίου λόγου, όπως διαμορφώθηκε με τις αλλαγές του υπουργείου τα τελευταία δύο χρόνια.
Στόχος του δίτομου αυτού έργου είναι να μπορεί ο οποιοσδήποτε μαθητής, χωρίς απαραιτήτως την συνέργεια του εκπαιδευτικού, να μπορεί να μαθαίνει και να επεξεργάζεται την δομή του αρχαίου λόγου.
Ένα έργο, το οποίο έλειπε από την εκπαίδευση και από την βιβλιοθήκη μαθητών και φιλολόγων, ιδίως με βάση τις αλλαγές που έγιναν.
Το έργο αυτό συνεγράφη με τρόπο τέτοιο, ώστε να αποτελεί διδακτική στην εκμάθηση των αρχαίων για όλους, αλλά και να προετοιμάζει επαρκώς για τις πανελλήνιες –και όχι μόνο- εξετάσεις στο τέλος όσον αφορά το αδίδακτο κείμενο.
Έτσι, όπως ο καθένας θα δει, το έργο δομήθηκε με βάση κάθε συντακτικό θέμα, για το οποίο παραθέτουμε την θεωρία και κείμενα που αφορούν το συντακτικό αυτό θέμα, π.χ. για το κατηγορούμενο ή για τις ονοματικές προτάσεις υπάρχει η θεωρία αλλά και αρκετά κείμενα προς επεξεργασία αυτών των συντακτικών δεδομένων. Παράλληλα τα αρχαία κείμενα ετέθησαν με βάση κάθε παράμετρο των δεδομένων του υπουργείου τόσο όσον αφορά την δομή του κειμένου αλλά και όσον αφορά τις ερωτήσεις της μετάφρασης, νοήματος, συντακτικού, γραμματικής.
Το έργο διαιρέθηκε σε δύο τόμους, δηλαδή με βάση την δομή της πρότασης και τους πλείστους όρους που μπορεί να περιέχει αυτή, αλλά και με βάση την δομή περιόδου με βάση τις πλείστες προτάσεις που αυτή ενδέχεται να περιέχει. Επίσης μέσα στους δύο τόμους εμπεριέχονται και όλες οι μετατροπές που γίνονται στον αρχαίο λόγο και που ζητούνται στις εξετάσεις, π.χ. παθητική σε ενεργητική σύνταξη (και αντίστροφα), πλάγιος λόγος, υποθετικοί λόγοι, ρηματικά επίθετα, κ.ο.κ.

Απαραίτητη ήταν η συνεισφορά για μία ακόμη φορά των διορθωτών του έργου αυτού, δηλαδή οι εκλεκτές συνάδελφοι Ειρήνη Απέργη και Αργυρώ Διαμαντοπούλου.
Χολαργός, 25/11/2020
Νάτσης Δημήτρης

Το παρόν βιβλίο φιλοδοξούμε να αποτελέσει ένα χρηστικό εγχειρίδιο, απόλυτα προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του νέου συστήματος. Στόχος μας υπήρξε η κειμενοκεντρική μελέτη του αρχαίου ελληνικού λόγου, με μία σειρά ερωτήσεων που καθοδηγούν τόσο τον δάσκαλο όσο και τον μαθητή σε μία «εκ βαθέων» προσέγγιση, νοηματική και μορφοσυντακτική.
Από την πλευρά μου, θέλω να ευχαριστήσω τον εκλεκτό συνάδελφο και συγγραφέα Δημήτρη Νάτση, διότι μου έδωσε την ευκαιρία να συμμετέχω σε μία τόσο αξιόλογη προσπάθεια, η οποία εμπνέεται από απόλυτο σεβασμό και αγάπη για την αρχαία ελληνική παράδοση.
Ευελπιστούμε ότι το σύγγραμμα αυτό θα αποτελέσει πολύτιμο αρωγό στην προσέγγιση της αρχαίας ελληνικής, τόσο για τους εκπαιδευτικούς και τους εκπαιδευόμενούς τους, όσο και για όποιον επιθυμεί να εντρυφήσει στην δομή του λόγου αυτού μέσα από αντιπροσωπευτικά αποσπάσματα από την αρχαία ελληνική γραμματεία.
Χολαργός 25/11/2020
Σπυροπούλου Ιουλία

Σχετικά Προϊόντα